Bon dia! Avui comentarem 3 spots publictaris:
1) NOCILLA
És un anunci de la marca Nocilla, empresa que ven crema de cacau i avellana. El target pot dirigir-se per dues direccions: o bé per a nens i nenes de 5 a 12 anys, que els agrada el xocolata i són molt actius al llarg de tot el dia a escola, o bé cap als pares, mares i avis d'aquests nens, que s'encarreguen de preparar l'esmorzar als petits. Saben que si els hi posen xocolata, els nens s'ho menjaran segur. De totes maneres, és un producte que pot abastar una gran quantitat de consumidors, des de nens fins a adults que puguin menjar golafreries.
Com a recursos publicitaris, s'usa la tècnica dels patrons ideals, amb la família perfecta i normal. D'una banda, ensenya l'entrepà amb la xocolata que té una pinta irresistible. I de l'altra, tracta de vendre la felicitat que aporta el producte mitjantçant somriures i nens ballant. A més, s'hi afegeix la cançó "Voy a pasarmelo bien", de los Hombres G, l'eslogan "Bocadillos de felicidad" i al final el logo de Nocilla.
2) FARM HEROES SAGA
Aquest és un spot de l'apliació per a mòbil Farm Heroes Saga, un joc que pertany a la companyia d'entreteniment King. El target es podria definir en homes i dones des de 12 a 50 anys, que tinguin mòbil i els hi agradi entretindre's amb la tecnologia.
Pel que fa a recursos publicitaris, el que més destaca és l'ús d'elements tendres per seduir l'espectador. A més, també es mostra una clara personificació amb les fruites que tenen cara i la utilització de patrons ideals, de riquesa amb el jardí i la casa que hi apareixen. Per últim, apareix el logo Farm Heroes Saga i l'eslògan "Which companion will you pick?".
Quan la senyora està avorrida, decideix posar-se a jugar, i per tant el que ens tracten de vendre és la diversió, alegria i no-preocupació.
3) PHONE HOUSE
L'anunci pertany a la compania Phone House, i està promocionant la contractació del servei Movistar Fusión. Va dirigit tant a homes com dones, majors d'edat i fins als 50 anys aproximadament, ja que es tracta de persones que puguin estar interessades en veure molts canals, tinguin Internet i el vulguin a màxima velocitat.
Els publicistes usen com a recursos un jingle, una cançó que es repeteix i queda gravada al cap de l'espectador. A més fan ús de l'humor i d'imperatius/compliment: "Me siento orgulloso de mi", "Ven a Phone House y ámate." Finalment també surt l'eslògan: "Me amo", la tècnica del suborn "30€ de regalo" i el logo de Phone House.
El que vénen és l'autoestima, la felicitat i satisfacció que tindrà un mateix si es dóna el caprici de contractar Movistar Fusión.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada